سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت را به طور کلی میتوان به دو نوع طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده دسته بندی کرد. قالب آماده وب سایت به سایت های طراحی شده ای گفته می شود که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد و برای استفاده از آنها کافی است عملیات نصب را در سرور خود انجام دهید تا قالب بر روی وب سایت شما نصب گردد. این قالب های آماده وب سایت می توانند بر پایه سیستم های مدیریت محتوای خاص نظیر جوملا، وردپرس و دروپال باشد و همچنین ممکن است به صورت استاتیک و تحت فایل های HTML طراحی شده باشد که در هر دو صورت کافی است مطالب خود را در وب سایت به جای مطالب نمونه بارگذاری نمایید.اما در طراحی سایت اختصاصی کد نویسی از ابتدای کار بر عهده ی برنامه نویس میباشد.در این مقاله به طراحی سایت به صورت اختصاصی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی سایت با CMS اختصاصی

 CMS در لغت به معنای سیستم مدیریت محتوا یا همان پنل مدیریت یک وبسایت است. در ابتدا تمامی cms های وب سایت ها به صورت اختصاصی طراحی میشدند اما طی سالهای اخیر CMS های بسیاری معرفی شده اند که به صورت کاملا رایگان و متن باز در اختیار عموم قرار گرفته اند. شناخته شده ترین CMS های رایگان عبارتند از وردپرس، جوملا و دروپال. اما CMS اختصاصی بدین معناست که این پنل مدیریت و معماری دیتابیس تنها برای شما و متناسب با نیازهای وبسایت شما طراحی شده است.

براس مطالعه ادامه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

http://parsisa.ir/Blog/Post/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C