سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت

در عصر جدید، داشتن وب سایت از پایه ای ترین اصول بازاریابی می باشد. طراحی وب سایت در صورتی که بصورت حرفه ای و مدرن همراه با رعایت اصول و استانداد های طراحی وب انجام گیرد نه تنها برجذب مخاطب هنگام مشاهده سایت موثر است، بلکه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی ، فروش و ارتباط بهتر و موثرتر با مشتری ایجاد نماید و عملا یک شرکت یا واحد تولیدی را در جهت رقابت با سایرین و ایجاد برند متمایز تجاری موفق نماید.

اکنون همگان بر این باورند که دیگر در راه اندازی وب سایت نباید فقط به زیبایی آن توجه نمود بلکه باید در کنار زیبایی به کارایی ، استاندارد بودن ، محتوا ، قابلیت بروز رسانی و ... توجه نمود تا نه تنها امکان اطلاع رسانی از محصولات و خدمات شرکت را فراهم سازد، بلکه وسیله ای باشد جهت جذب مشتری بیشتر و بازاریابی بهتر که این امر باعث افزایش فروش و ماندن در بازار رقابتی با دیگر برند ها می شود.

طراحی وب پارسیسا، سایت شما بر روی سیستم مدیریت محتوای ( CMS ) اختصاصی خود شرکت که حاصل مطالعات و تلاش 2 ساله تیم برنامه نویسی پارسیسا می باشد، راه اندازی می کند. طراحی اختصاصی وب سایت شما بر روی CMS ما از مزایای زیادی از جمله توسعه پذیری بالا، بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو (سئو - SEO) ، مدیریت آسان تمام بخش های سایت، ضریب امنیت بسیار بالا برخوردار می باشد.