سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو (SEO)

به طور کلی بیش از 85 درصد بازدیدکنندگان، وب سایت شما را از طریق موتور های جستجو مختلف پیدا می کنند. امروزه موتور های جستجو مثل گوگل ، بینگ ، یاهو و ... سهم بزرگی از بازاریابی را شامل می شوند. در همین راستا، شرکت های زیادی در دنیا خدمات بهینه سازی برای موتور های جستجو یا سئو را به صورت تخصصی ارائه می دهند.

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و دیده شدن به صورت طبیعی و بدون پرداخت هزینه اضافه در موتورهای جستجو مثل گوگل می باشد.

در حالت عمومی هر چه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بیشتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری وارد سایت شما خواهند شد و در نتیجه با هزینه اولیه اندک، یک راه بازاریابی دائمی و مطمئن خواهید داشت. البته این مطمینان نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیاده سازی راهکار های عملی در زمینه سئو برای ماندن در بازار رقابت بین دیگر شرکت های رقیب شما می باشد.

متخصصین پارسیسا با پیاده سازی استانداردها، آنالیز وب سایت ها و رقبای تجاری شما و امور تخصصی مربوطه به بهینه سازی، این فرصت را در اختیار شما قرار خواهند داد تا رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش داده و در نتیجه در دنیای وب و بین دیگر کسب و کار ها بیشتر دیده شوید.