سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت مشاورین و آژانس های املاک

یکی دیگر از خدمات شرکت پارسیسا ، طراحی وب سایت ویژه مشاورین املاک با قابلیت های گوناگون می باشد.هر یک از مشاورین و آژانس های املاک می توانند صاحب یک وب سایت حرفه ای جهت رونق دادن به کسب کار خود شودند. این وب سایت ها با توجه به نیاز مشتری و توسط تیم فنی متخصص شرکت پارسیسا طراحی ، اجرا و پشتیبانی می شود.
از جمله قابلیت های این وب سایت ها می توان به ظاهر زیبا و کاربر پسند اشاره کرد که با استفاده از آخرین تکنولوژی های طراحی وب سایت از جمله HTML5و CSS3 و با امکان نمایش در پلتفرم های مختلف از جمله پی سی ، نوت بوک ، تبلت و موبایل طراحی می شود. تیم شرکت پارسیسا به توجه به شناخت کامل از نحوه کار مشاورین املاک در ایران ، تمام امکانات لازم جهت ثبت و مدیریت فایل ها را در قالب یک کنترل پنل مدیریتی حرفه ای در اختیار آنها قرار می دهند.

مدیریت محتوا پارسیسا وب

سیستم مدیریت محتوای پارسیسا وب این امکان را به مشاورین املاک می دهد که در یک محیط ساده اما کارآمد، مدیریت کاملی را بر روی وب سایت املاک خود داشته باشند. هسته این سیستم با آخرین تکنولوژی برنامه نویسی و به صورت اصولی پیاده سازی شده که این امر باعث فراهم شدن قابلیت ارتقاء و ماژولار بودن سیستم شده است. دیگر مزایای این سیستم عبارت است از:

  • سرعت بالا در اجرای فرامین و دستورات ثبت و بروز رسانی فایل ها
  • امکان مدیریت یکپارچه فایل های ثبت شده و قابلیت تفکیک پذیری
  • امنیت بالا ، قابلیت اطمینان زیاد در پایداری اطلاعات ثبت شده و...